Crazy people

Skrivet: 2009-01-11 Kl. 19:21:22


Amanda fångade en väldigt fin familjebild sist vi var i Söderhamn..
3 muppar.

Vädret har sett ut som runk hela helgen...
Det trotsade vi igår och gav oss ut på stan.
Vi mötte upp Danne och gick på "Himmelska Hundar". Ett hundcafé vid Karlaplan. Hur mysigt som helst. Väldigt stimmigt men ändå personligt och varmt.


Inte det bästa fotot men jag visste inte om jag fick knäppa och så var blixten väldigt stark så det blev bara ett ....

Vi har haft besök i veckan. Erik, Olov och Amanda har varit här i fem dagar och hälsat på. Det har varit jättetrevligt .
Vi har lagat goda middagar, druckit vin och tittat på filmer.






Dom åkte nu i Torsdags och sedan dess har vi bara tagit det lugnt och haft lite  kvalitetstid med varandra.

Så allt är väl som vanligt om man nu kan kalla min vardag för vanlig,,,,,Ibland känner jag mig som världens tristaste person men så kommer ögonblicken som stannar tiden och får alla att gapa av häpnad. Våren blir bra. Det kännner jag på mig


 

0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0