Got to Go

Skrivet: 2009-01-15 Kl. 07:23:16
Kors i taket. Jag är vaken och har varit det sedan klockan 6. Nisse är förvirrad. Vi ska ju sova nu? Om han bara visste. Fy 17 för tåg. Egentligen är det väl inte tåget som är jobbigt utan mer det här att bära. Jag ska köpa mig en rullväska så fort jag behagar. En rosa och aningen provocerande rullis. Sen ska vi rulla Nisse och jag, vecka ut och vecka in. 

Sover jag hos moder jord kanske det blir något blogginlägg men annars kommer det nog bli fattigt med det. Förhoppningsvis kan jag boka om mina möten så jag kan åka tillbaka redan i morgon. Men eftersom jag inte vet så måste jag ta med hela garderoben.




 
Idag står begravning på schemat. egentligen vill jag inte. Men jag skulle ångra det beslutet snabbare än Nils släpper en fjärt. Det är inte begravningen i sig som jag tycker är jobbigt. Det är väl att människor mår dåligt som ska dit.  Min begravning ska vara som en piss på evigheten.
.
En stor fest med mat, sprit och dresscoden ska vara rosa . Jag vill inte frysas in så jag ligger där och luktar gammal sork dagen till ära. Öppen kista ska jag minsann ha. När mina barn och barnbarn sedan kommer fram för att säga adjö och se hur fridfullt jag ligger och väntar på min resa till Nangiala. 
DÅ är ingen beredd på att jag bett sminkösen spärra upp mina ögon och sminka mig så här..

Dom kommer inte hinna fatta vad som hände.






Sen ska alla få små förberedda lappar där det ska stå.

"Alltid tyckt att du är ful"

" Du är inte rolig"

När min familj och mina vänner läser dessa lappar ska dom titta på varandra och skratta nervöst för att sedan alltid fundera på om jag menade vad jag skrev.
Det är så jag vill ha det. Jävlas ner i graven.



Nog om Det. Jag är bara lite nervös-



Jag måste packa och spackla. Återkommer innan jag beger mig
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0