Gottans nyttigt jävla år

Skrivet: 2009-01-06 Kl. 14:34:24
Hej och hå.

Bloggen har legat i ide och dvala en period nu. Det är så att jag har ingen tillgång till dator hemma hos mormor eller så fattas ork och lusta när det finns dator någon annanstans.

Julen/Nyår blev bra.

 
Vi har öppnat klappar så det står härliga till, vi har gått långa skogspromenader med Nisse. Vi har ätit revbensspjäll och korkat upp julmusten. En mycket fröjdefull jul utan en massa superi. Själklart blev det ändå något glas sent om natten framför Buzz och Kareoke.
Jag lovar att skriva en fulländad beskrivning när jag har möjlighet.



Champange och spa blev det på nyår. Glammigare hade jag inte räknat med. Trodde det skulle sluta med dansk fläskfilé ......men man har gamla vänner som kan sitt. Kul var det






Nu har vi spenderat ett par dagar  i Sthlm  men i eftermiddag bär det av hem mot Söderhamn igen.
Släng och fläng som vanligt alltså...

Berättar mer sen

Hoppas ni haft en bra jul

//Nico
2 Kommentarer



Postat av: Tobbe

Äntligen lite uppdateringar igen. Är ju in och kikar lite titt som tätt. Är allt bara bra med dig, eller er kanske man ska säga... :) Kram

2009-01-07 @ 23:44:46
URL: http://www.familjenlinden.se
Postat av: *Mippi*

Sötis =) allt bra idag?

2009-01-11 @ 15:25:22
URL: http://www.mippi.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0