Måndag alltid måndag

Skrivet: 2009-01-12 Kl. 01:42:58

Hoppas den här låten piggar upp er lite.

Jag är vaken som vanligt. Jag har börjat sova dåligt. Vi har två dörrar in till sovrummet som brukar stå öppna men ändå känner jag att rummet är alldeles syrefattigt... Luften tar slut och jag vaknar svettig och kippar efter luft... Sen har vi en halv centimeter tjock madrass..bäddmadrass alltså....

Jag vill ha en mjuk jävla säng med fyra täcken och åtta kuddar. En till huvudet, en mellan benen, 3 längs med sängkanten som skyddar mot monster och hustomtar, 2 i reserv och 1 till Johan.. Perfekt...

Det blåser upp till storm ute. Läskande läskigt.
Vi fick förresten strömavbrott i helgen. Vi hade precis stekt färdigt köttet när allt blev svart,.. När jag sedan säger allt....då menar jag allt. Vi har en skaplig utsikt  från balkongen i vanliga fall men nu var det bara mörker bort till Skärholmen och tillbaka..

Sedan försökte jag smyga mig ut i trappuppgången för att snoka reda på om det var rörelse där men höll istället på att kissa i pyamasen när grannens barn smög runt utanför dörren. Han fick några ljus och en tändare av mig eftersom dom inte hade några och han var ensam hemma.
Jag hyttade med fingret och varnade moderligt om att leka med elden...


Det varade i ungefär en halvtimme. jag började precis få lite lätt panik för jag och Johan kom inte på något mer att samtala om.

Haha


Nej nu ska jag greja med annat,,,




Jo förresten Sundman jag har en idé som jag tror jag skulle hjälpa på överraskningsfronten.
Sjung den här för honom...
( Jag ska kolla samurajsvärd på blocket)



Blir han inte förvånad, förstummad och förbluffad efter en sån här show vet jag inte...
1 Kommentarer



Postat av: Hej

Hej!! Sigmund som du kunde se i sista inlägget i Bloggen, flyttade till Skogås, det är det närmsta.



Vilken kennel kommer Nisse ifrån då? Svara gärna till min mail eller i min gästbok.... på www.franskabulldoggar.com (kollar inte kommentarerna så jätte ofta)



Mvh Mahlin

2009-01-13 @ 00:12:21
URL: http://www.franskabulldoggar.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0