Nu gör vi helg.

Skrivet: 2009-01-30 Kl. 19:26:20

Dagen har inte runnit mig ur händerna när jag hela tiden använt dem till annat. Som tvätt, disk, städning och gud vet allt. Jag har skrubbat och gnussat i varje hörn. Jag tvättade 6 maskiner och bytte duschdraperi, Jag lärde Nils konster och har handlat mat. Gissa om jag ska tjocka ner i soffan och avnjuta kött av gris och min gris kött. Samtidigt. Ljusen ska på. Jag ska dippa mina morötter och min gurka. Jag ska dricka ramlösa tills jag får hjärnblödning av all kolsyra som våldtar näsan med sina bubblor.

Johan skriker om köttet så jag kanske tittar in på blogg senare om Olof och Törnros kommer på rödvinsdrickning. Jag avstår och avböjer. Jag ska bada


Go kväll

 

0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0