Pretty bitch lights on ugly bitch lights off

Skrivet: 2009-01-29 Kl. 01:10:07
Grabbarna snus snusar på och jag är tätt efter. Min bloggställning just nu är nerbäddad med datorn på magen. Eller tja. Uppställd mot knäna. Annars ser jag inget för Sonja och Majbritt som vilar i sin trasiga Bh. Dags att köpa nytt?? Svar JA.

Födelsedagen har varit bra. Jag trodde jag skulle bli på dåligt humör när jag tillbringade mina första tjugotvååriga timmar åt disk och shopping. Jag handlade lever/hönsgodis, frolic och foder. Sedan jagade jag Nisse upp och ner mellan första och tredje våningen när han kände för att jävlas lite med mig. Han ville inte lyda fast jag mutade med godis och snask
.



Efter det kom Johan hem med blommor och....böcker!! Fick tre stycken väldigt oväntade böcker. Raringen min=)
Men det bästa av allt!!
Han har framkallat en massa bilder som legat på datorn och skräpat. Han hade också köpt ett album som vi har pysslat med ikväll.
 Kanonbra blev det. Bilderna fick sig verkligen ett lyft.

Sedan åt vi sallad och lite ostar till middag. Var inte sugen på något alltför  mäktigt.



Klockan åtta bestämde jag mig för att gå ner till centrum och testa deras solarium. Jag bler väldigt förvånad då det verkligen var superfräsht där. I receptionen satt en kvinna så jag gick fram.


- Tjena
 
- Hejhej
              
- Jag tänkte sola

- Okej

- I 40 minuter

- Det får du inte!!

- Ne-he??

- Nej du är för blek.

- Jag har inte känslig hy. Brukar sola så länge...Men sällan

- Ja men vi har så starka rör bla bla

- Jaha, okej. Men 25 då?

- 20!

- 30!

- Okej då...

 - Det är första gången jag förhandlar i ett solarium......




Vad säger ni??Äkta ovanstående vara eller BUS nedanför.??
Klurig va??




jaja nu måste jag nog blunda lite.

Tack för alla gratulationer på annat håll. Ni är guld värda

Hej på er

0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0