Transfett

Skrivet: 2009-01-27 Kl. 00:58:27

Hatten av hatten på trosan flyger vilt ändå,....Hujeda mig.


Ironiskt....Lyssnar på Vinyl 107.5 och grunnar på livets tråkigheter när "Dont worry, be happy" kommer.
Synd att jag vill kräkas av den låten bara. Annars skulle den kanske kunna funka som en liten peppis.
Men jag förbannar kören som sjunger "KO-ko, ko-ko, ko-ko"
 om och om och om igen.

Kroppen skriker, gråter, bönar och ber om socker.. Jag håller armarna i kors och talar stillsamt till mitt eget fett. 
"Nej du Sören, det är bra nu"
Jag bantar inte, men jag äter inte det allra heligaste som godis, chips och pizzaliknande faror.  Det gör mig inte så mycket, vi äter väl normalt så jag klarar mig.
 
Men drickan. Min dricka. Jag har seriöst övervägt ett liv med 14 blygdläppar och hjälp med torkning av landet där solen aldrig skiner..... Men så blev det så här en dag







(Ja det är jag)



Så  man måste väl gnola på och rulla runt mycket och länge mellan lakanen så jag blir fit igen,.
Och dessvärre skippa drickan.

Men jag lovar och svär.!!
 När rätt tid är inne. Då blir det droppställning med cola.

ANYHOW




Helgen som vi just lämnade bakom oss spenderade jag med kärleken och lilleman. Vi gick På Himmelska hundar där Nisse fick leka med sina homies.
En supercool chihuahua som heter Texas och en finsk pinne liknande valp som heter Humle. En massa dvärgpinschrar, en goldenvalp osvosv.
Vi åt lunch alla tre, Nisse fick en Doggiemeatloaf med lite rivna morötter och en klick gräddfil. Jag tänkte ta en tugga men ångrade snabbt mitt beslut.

Sen har vi väl bara myst framför flertalet filmer och fåtalet skålar med chips.
Men fruktsallad och faktiskt lite popcorn har det blivit.

Vidare har vi börjat planera en långweekend inför sommaren. En utförlig beskrivning kommer sen.

På Torsdag har vi en playdate jag och Nils. Vi ska hem till en tjej som heter Zanna och hennes mopskille Nelson. Mycket trevligt med en polare till Nisse.




Den här veckan står verkligen i hundarnas tecken då vi även på lördag ska på Frallaträff i Hagaparken. Ca. 30 frallor som får leka av sig. Jag har aldrig ens sett en vuxen fralla Live så det ska bli superkul.
Hoppas bara vädret blir bättre för jag har bara klackskor, tygskor eller ett par billiga Uggs om ni förstår vad jag menar ???

Billiga Uggs = Ingen riktig sula så man blir blöt om det regnar i Malmö....typ.

Runkväder.


Nej hepp hepp jag sitter och motarbetar sömntabletten jag tog för flera timmar sedan så det är väl lika bra att säga

Nolis picare

Om någon hängde med.?
Det var inte kul iaf.
Inte alls

Hah

Haha

0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0