update

Skrivet: 2009-01-23 Kl. 16:36:02

Mal mig, fritera mig, krydda mig het och käka mig med.....klyftpotatis vad duktig jag har varit idag.
 
Fast 8 dagar mellan bloggandet. Förlåt.

Det brinner i knutarna vill jag inte skriva ifall mina medbrottslingar måste göra en runda hemma och se om det verkligen brinner?
Gör inte det, det brinner inte.

Gossip har jag inget på lager. Joo fast blogg.se skulle nog inte låta mig publicera sånt.

Låt mig då berätta om min helg.


Nisse och jag tog tåget emot Bollnäs. I Sollentuna insåg jag mitt misstag med att välja skinnjackan dagen till ära då solsken övergick till snöstorm. När jag väl fått det på hjärnan följdes det upp av ångest för att jag skulle se ut som ...





Det viftade jag snabbt bort och innan jag ens sagt "Nisse!! Sluta fis!" var vi framme och möttes upp av Nattis. Hon gav mig lift och åkte sedan iväg med Kenzo och Nisse mot fjärran land. Med orolig mage träffade jag Mamma och gick sedan på begravningen.

Den var fin...

På kvällen stöp jag som en kägla ner i sängen och somnade snabbt.


Fredagen firades med dunder och brak. Eller....Jag och Hanna drack vin...
Men kul var det, vi fick verkligen röja så som bara vi kan.

På Lördag drack Stina och jag vin. Som bara vi kan.

Söndag drack Emma och jag vin...Som bara vi...
Nej vi drack inte vin.

Jag Hanna och Stina låg i hennes lya och skrattade åt diverse pinsamheter som försegått under helgen. Jag fnittrade som man bara får med tjejerna.

På tåget hem i Tisdags somnade jag och Nisse. Han på min mage och jag halvt liggandes.

Sen har veckan bara gått och ingenting speciellt har väl hänt än så länge,

Nu ska jag titta på Emelies hår

http://emilieerikssons.blogg.se/


Ikväll ska jag och lovern bara ta det lugnt och leka med Nissekisse.

Hoppas ni har det gött

//Nico
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0