Partest

Skrivet: 2009-01-30 Kl. 00:10:28
Vad heter ni?  Nicolina och Johan

Hur träffades ni? Vi fick upp ögonen för varandra på en husfest för ganska precis fem år sedan

Är ni förlovade? Vi har varit förlovade fast mest på ploj.

Bor ni ihop? . Mycket och mer.

Har ni barn? Johan kanske har en unge någonstans. Han var en riktig hora innan mig. Haha

Har båda körkort? Svar nej

Isåfall, vem kör bäst?  Johan har mig att tacka för att Vågbrokyrkan står kvar.

Kommer du ihåg er första kyss? Ja den var passionerad

Vem sa "Jag älskar dig" först? Hmm...Johan tror jag.

Vem är äldst? .Johan

Vilka stjärntecken är ni? Vattukvinna och sik

Vem fyller först på året? Jag!

 Vem är längst? .Johan.

Vem sjunger bäst? Jag rappar ju lätt bäst. I övrigt har vi ett band. Johan på dragspel. Har ett klipp här:




Håller ni i handen på stan? När det känns bra så.

Kände ni varann innan ni blev ihop? Gud ja.

Blev du kär i första ögonkastet? Nej faktiskt inte
.
Har ni någon speciell låt? Ja många

Har ni några "fri kort"? Nja....











......Inga speciella.....

 Har ni varit utomlands tillammans? Inte ännu

 Vilket är ert bästa minne? Vi har många. Jag ska berätta ett speciellt minne för er senare.

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Olika, ibland teven, ibland någon nerladdad film. Mycket mys, en del vardag, Nisse osv.

 Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Jag hoppar på honom med pussar, när jag är på glatt humör.

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Inte alls faktiskt

Blir du lätt svartsjuk? Sällan. Aldrig utan anledning.

Brukar ni bråka? Det händer.

Ringer eller SMS:ar ni mest?  Vi ringer varandra 3-10ggr/dagen.

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
.nacken/ryggen/ögonen

Brukar nån av er prata i sömnen? Jag brukar skrika att det brinner och att jag brytit nacken. Annars kan väl johan muttra när jag rycker av honom kuddarna.
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0