Borde man??

Skrivet: 2009-07-06 Kl. 17:35:04
....äta gamla chilichips och guacamole när man redan mår illa??.. Tiden får utvisa det! Kom inte upp igen snälla rara!

Tänkte fortsätta min uppdatering. Herrejösses ända in i Niagarafallen vad jag verkar leva. Känner mig nästan lite mallig. Däremot har jag ett närminne som sträcker sig till förra glaset cola så ibland önskar jag att jag kunde uppdatera bloggen med tankeöverföring. För i stundens hetta, när man har hundrafemtiosju bollar i luften, med massor att skriva av sig om, hur mycket som helst att berätta....DÅ har jag inte tid eller tillgång till dator.

Sen när man ligger som en överkörd tysk turist med datorn på magen. Då hinner man skriva spaltmeter om allt och inget. Oftast inget. För då minns jag inte hälften av allt roligt som jag gjorde då jag var så upptagen. '




Helen och hennes numera fästman JK ska gifta sig. "LYCKAN ÄR GJORD" skrek jag när jag fick reda på nyheten. Ätligen möhippa!! Tänk också! Jag har ett stort tjockt pekfinger med i hur den ska se ut och bli. Jag har köpt ett anteckningsblock som jag klottrar ner mina tankar och idéer i. Billig hora - lyxprostituerad, lack - läder, kokt - grillad, skydiving - skateboard på e4an. Alla småfaktorer måste granskas och genomundersökas innan idé blir verklighet. Jag föreslog lite lätt en testmöhippa med Emilie men hon blängde bara ilsket på mig. Jävla viktigpetter hon e alltså.
"Detaljer" upprepar hon för mig tills jag håller för öronen. Får även genomlida annat värdsligt tjat om research, ringa och ta reda på priser, hämta broschyrer och kolla upp alla västentliga fakta.


Bla bla bla, ett förbannat tjat är vad det är.

Helen. Du är i mina händer och i mina händer skall du förbli. Hehe









Grattis älskling
1 Kommentarer



Postat av: Helen

Nico, jag vet faktiskt inte hur rädd jag ska bli nu. Antingen blir jag såld som hora till lettland och kommer aldrig hem igen eller så blir jag överkörd på E4:an på en skateboard, vet faktiskt inte vilket som är värst. Se till att jag överlever och kommer hem levande till min älskade JK efter helgen bara ;D

Puss

2009-07-06 @ 22:36:26
URL: http://helenm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0