Gästbloggare: Pojkvännen

Skrivet: 2009-07-29 Kl. 01:49:26





I min "familj" gillar vi att äta! Äta är vårt stora intresse.
På måndag börjar helvetet igen, med jobb och den sakta kommande vintern.
Dom flesta man stötter på eller pratar med har alltid roligare och framförallt längre semester än vad man själv har fått.
Spelar ingen roll som jag nu har haft semester i slutet av juli, vilket jag tycker är en bra tid så är det fan vissa som har sin semster i augusti, sprang på grannen idag och jag antog med min fråga att han hade samma situation som jag så jag frågade "jahapp sista veckan"? Näe fan två veckor kvar. finns det något värre att höra när man räknar ner sina sista dagar i ett mulet sverige? Aja bara ett år kvar till nästa gång....

Alla börjar bli tjocka, Nisse får jag knappt längre med på långpromenader pga värmen och när han inte orkar så blir det lätt att man skiter i det och leker inne där det är svalt.
 Leos förra ägare tyckte att han hade blivit jätterund,!
 Nicolina är en klass för sig själv, jag var nere tidigare ikväll och köpte korv med bröd på ica, när jag väl skulle slänga i korvarna i kastrullen så frågade jag henne hur många hon skulle vilja tänkas ha, i min värld så vill alltid tjejerna ha mindre portioner än killar men icke sa nicke, FEM skriker hon rakt ut! Fattar ni vad jag menar? Vi har fan haft den bästa semestern av alla, riktigt urspårad, ingenting spelar roll längre, kasta i hela paketet!!!

I mitt fall så står jag för den tjocka biten när vi är ute och festar som igår, passade på att dra ifrån polarna när dom var och pissade sa ingenting gick direkt till max och beställde mat för över 100 spänn, letade snabbt upp en svarttaxi och föreslog "300 kr till sätra men då ska jag få äta i din bil också"
"Jaja lugnt mannen" fick jag som svar,

Igår var svärmor här nere på en liten tripp! Innan hon kommer så vet man aldrig riktigt hur det ska bli, sånt folk är verkligen underbara! Såna som har massor med tokiga förslag när man själv känner sig tråkig och trött. Det händer någonting hela tiden, fast igår fick jag dra en tydlig gräns då Monica och gumman tjatade om att få sminka och klä ut mig till tjej, och sedan åka in på Pride! Okej att bli sminkad som en tjej ,det har gumman lyckats övertyga mig om förut men inte att åka in på en sådan grej, bögar plus folksamling, njaaa

Hoppas vi ses snart igen "Moncan"



Näe imorgon ska vi försöka hitta på något sköj, eventuellt skansen eller grönan det är vi värda nu.
Skulle verkligen behöva en mysig heldag med gumman min, så inget regn nu, lova!
Godnatt ta hand om er. Kiss
4 Kommentarer



Postat av: Emilie

Typiskt att man inte fick sig en liten rad i ditt inlägg:( JAG, jag som har gjort så du haft såå roligt på semestern! Meen tänk inte på mig! Jag, jag som är så oviktig!

2009-07-29 @ 14:03:31
URL: http://emilieerikssons.blogg.se/
Postat av: Emilie

ps. Du borde skaffa dig en egen modeblogg,.. ds.

2009-07-29 @ 14:05:07
URL: http://emilieerikssons.blogg.se/
Postat av: svärmor

Tack Johan Nicolina och Bergman för roliga 30 timmar Med er i Stockholm



Synd att Tiden gick så fort:) men det blir fler ggr,

Ps Johan

Du är duktig på att skriva:) som Gästbloggare

2009-07-29 @ 18:54:10
Postat av: Gubben

Jo Emelie nästa gång jag ska skriva, så kommer det handla om alla roliga saker som hände under semestern! Alla underbara fantastiska människor som du som jag har träffat, du gör alltid mig glad ända från första gången jag mötte dig. Kram på re

2009-07-30 @ 10:04:29

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0