im fat i need a diet

Skrivet: 2009-07-09 Kl. 15:21:51
Hej allihopa, för det är nog en del av er som likt mig sitter inne och trycker. Idag drog vi ner persiennerna här. Gud pissar på Gävle idag, det är dagens sanning.

Därför håller vi oss inne


Två kvinnor kom och överraskade oss här för någon timma sedan. En Malin och en Mickis tror jag det var(?). Dom kidnappade Emilie och försvann illa kvickt så här sitter jag nu med tre monster till hundar. Men svälter gör vi inte i första taget, Emilie har fösett oss med två påsar chips, ostbågar, godis och cola. Så jag ligger med Chipspåsen på magen och tittar på Dödligt vapen
 (Ja faktiskt , också Emilies initiativ, jag trodde hon skulle föreslå Sex and the city när jag nämnde seriemaraton men hon sliter fram Dödligt Vapenboxen. Pang pang sa hon och jag rev av mina misslyckade nagelförlängningar i ett nafs- Tänk vad snygg han är Mel G)


Jag tar ett chips, Leo tar ett. Vi äter lika fort. Det betyder inte att jag äter långsamt, det betyder att Leo tuggar snabbare än en tvättmaskinscertifug.

Kratchkratchkratch - en till - kratchkratchkratch.

Sen fick vi nog och nu har han snurrat in sig i en panelgardin och ligger och suger på sin svans. Mätt och belåten. Nöjd och glad.
Det var han inte imorse vill jag bekräfta. Riktig surpitt betedde han sig som. Jag gissar på mardrömmar. Han väste och när Kyra (valpen) vände på sig nafsade han henne på tassen. Han hotade mig och Emilie med en varsin utskällning om vi kom på tanken att störa honom  mer.

Rockweekend.... Vilken lycka att jag inte bokat något dit ännu.  Vilket misslyckande. Visst hade det varit fantastiskt om solen visat sig men som det ser ut nu lär nog festivalsvinen drunkna innan Söndag. Hoppas på bättre väder.
Hade jag varit där hade jag nog föredragit festen hos Mamma framför utbudet av band. Inget vidare enligt mitt tycke.
Men roligt initiativ ändå. Lycka till era as.

Nu blir det dödligt vapen två och Fredagsmys en dag tidigare.

Kiss




LYSTRING LYSTRING! STIG MAN UR HUSE OCH KÅTA.
 ALLA SOM KÄNNER HELEN OCH/ELLER HENNES BLIVANDE MAN J.K BEHÖVER JAG NU.

JAG BEHÖVER ER HJÄLP MED NÅGOT JAG INTE KAN BESKRIVA SÅ VÄL EFTERSOM HELEN ÄR INNE PÅ MIN BLOGG DAG OCH NATT (JAG TROR HON ÄR KÄR I MIG)..
JAG VILL HA ALLA SORTERS FAKTA OM BÅDA TVÅ,
 MINNEN, TANKAR OM, REN OCH SKÄR BESKRIVNING. 5 MENINGAR KORT ELLER 2ST A4. ALLT ÄR VÄLKOMMET OCH GÄRNA SÅ SNART SOM MÖJLIGT. KÄNNER NI NÅGON SOM INTE LÄSER MIN BLOGG *HOSTHOST* SÅ VIDAREBEFODRA GÄRNA MIN MAIL.

[email protected]

ALLA SOM ÄR VILLIGA ATT STRÄCKA UT EN HAND KOMMER OMNÄMNAS OCH TACKAS I SAMMANGHANGET SENARE.
KOM IHÅG ATT INGET ÄR FÖR FÅNIGT ELLER DUMT. JAG HAR INTE KÄNNT HELEN LÄNGE OCH BEHÖVER MYCKET FEEDBACK FÖR ATT FÅ IHOP DETTA-


TACK PÅ FÖRHAND

3 Kommentarer



Postat av: emma

sluta mata hundstackarn m chips!

2009-07-09 @ 20:18:08
Postat av: Nicolina

Ja men nu när du beordrar mig om det ipnummer 79.102.243.112 så ska jag självklart sluta genast. Nu på momangen, vilken tur att du finns som kan tillrättavisa mig i dessa situationer



tack. verkligen

2009-07-09 @ 22:00:11
URL: http://nicolinaolofsson.blogg.se/
Postat av: emma

det är jag,emma,inte nåt ipnummer!

jag vill helt enkelt inte att han ska ha samma badsäsong jag haft; Inte ens vassen dög!

2009-07-13 @ 11:12:19

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0