Mamma är här

Skrivet: 2009-07-27 Kl. 17:55:10


Hon ringde igår och frågade om hon fick komma. Självklart tyckte jag hon skulle pallra sitt skinny ass all the way down here. Hittills har vi badat fötterna i Sätras pool. Nisse fick sig ett dopp han också vill jag minnas. Sen var i Skärholmen och inhandlade baja päron och öl/cider. Jag introducerade en butik för moder jord som hon blev tokig i. "Kasta hit" gastade hon i provhytten och jag bar mig svettig. Hon hittade ett par riktigt horiga skor jag faktiskt också gillade.

Sen åt vi suspekt biff på suspekt hak. Jag hoppas jag inte skiter på mig ikväll. Eller läser på löpet imorgon att dom hittat hundspår i köttet på en restaurang i Skärholmen.

Nu dricker vi mjölkdrinkar med neonsugrör i. Jag tog fyra styckna,.


Nu röker dom på balkongen och det vill jag inte missa
'
Pride ikväll
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0