så somnade han på soffan.

Skrivet: 2009-07-30 Kl. 01:59:41
Jag hatar tvestjärtar. Och sen tvestjärtar?!?!. Vem fan kom på det namnet.!?!? Små vidriga kryp är vad det är. Fyller dom någon vettig funktion i naturen. Jag tog en kvällscigg på balkongen och böjde mig fram för att aska när jag kände att något ramlade av mig. Försökte lysa med tändaren och inser att det är ett hav av tvestjärtar överallt. En stig med döda tvestjärtar på dom två stegen mellan balkongdörren och stolen. Fy bövelen vad jag hoppade till. Nu har jag garanterat ett tvestjärtsbo i min hjärna,






Nu är jag på så dåligt humör alltså
3 Kommentarer



Postat av: Malin

ett hett tips! Tvestjärtar är som kackerlackor, dödar man en kommer hela jävla släkten på begravning! Ta kontakt med fastighetsägaren, så att han får spruta på en massa gift... Sen vet jag att dom där äckliga djuren gillar at bo där fastigheten är utav cement, och sen gillar dom konstigt nog en blommbuske vid namn jasmine... Och dom stick rejält, fick en i skon engång, trodde det var en skorpion som bet mig... Lycka till och håll dörren stängt...

2009-07-30 @ 12:21:29
Postat av: Malin

Ett tips! Kontakta fastighetsägaren omedelbart, så han/hon får komma och bespruta din ballkong men massa tvestjärt gift, dom är som kackerlackor så döda inga själv, dödar man en kommer hela jäkla släkten på begravning, och då kommer du att hitta dessa odjur i skor,överallt, det gjorde jag, en stack mig som fan när ja skulle ta på mig ridstöveln en gång, trodde det var en skorpion, så ont gjorde det! Mörka fuktiga ställen gillar dom, betong/cement fastigheter.. eeekkk.. läskiga djur..

2009-07-30 @ 12:43:05
Postat av: Malin

oj blev visst 2.. opsss...

2009-07-30 @ 13:18:55

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0