Skansen

Skrivet: 2009-07-29 Kl. 23:18:30
Idag har vi haft världens bästa dag. Tog djurgårdsfärjan och hamnade slutligen på Skansen. Laila Bagge stod i entrén med familj. Svårt att inte glo som en gammal kossa. Världsvan som man är. Fan vad snygg hon är btw.





Jag älskade grisarna  mest och bäst. Jag vill helt  klart ha en egen en vacker dag.

I rulltrappan uppför berget precis när man kom in på området stod jag trappsteget före Johan och pussade på honom lite när vi hade chansen stillastående. När jag försökte mig på lite lätt french  kissing avvisade han mig snabbt och hårt fräsandes "Inte här gumman, vi är faktiskt på skansen!!" 
Han brukar inte vara så finkänslig och jag brukar heller inte vara den som vill hångla offentligt så vi har inte varit oense om vårt  pussande inför eventuell publik innan..
Jaja, what to do.? 

Det ska jag berätta för er. Först jobbar vi oss igenom dessa:
'
 







Någonstans här hamnar Johan på efterslänten utan att jag märker det. I samma ögonblick som jag började fundera travar han flåsandes ikapp mig.

" Jag har tagit på Charlotte Perelli!! " väser han fram med stora ögon. "Ja jag gick in i henne med flit så nu har man det gjort"  fortsätter han med nu mycket hög röst.
En gammal dam spände ögonen i oss båda. Några andra tittade med dömande blick.
 Som att vi båda två är såna typer som springer runt och våldför sig på gamla schlagerhjältar. Jag kände mig som en runkgubbe som smyger på kvinnor i provhytter.

Skamsen tog jag Johan i hand och rusade mig igenom resten.
Pinka skulle han också. Akut var det, inga toaletter i sikte. Över ett staket. Helt ovetandes om det fanns djur innanför den hagen. Det kan ju hända på Skansen menar jag



Här kommer han tillbaka. Inte uppkäkad. Ungefär samtidigt som jag frågade mig själv:
Vad var det som kändes magstarkt med en puss i rulltrappan?

Oj oj, det här inlägget fortsätter jag på senare eller imorgon. Klockan är mycket och vi ska titta på en film.

So long..
1 Kommentarer



Postat av: Madde

Man kan nog aldrig ha tråkigt om man umgås med er inte! :) Jag vill också ha en gris!!! :) hehe..

2009-07-30 @ 11:14:25
URL: http://maddeplutten.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0