Söndag igen då

Skrivet: 2009-07-27 Kl. 00:12:03

what up?

Vi har precis kollat klart på Söndagsfilmen och jag föreslog lite lätt att killarna faktiskt borde unna sig själva att vara uppe lite extra länge nu när dom ändå har chansen. Slå på stort och dra av en film till kanske.?  Dom sitter fortfarande i vardagsrummet så....


Ikväll blev det varma mackor. Johan gillar inte ädelost men det gör jag så för att kunna avgöra skillnaden vid det färdiga resultatet fick jag märka mackorna med ketchup. Jag skrev Nico på mina fyra, Bergman fick o:mackan. Sen skulle jag skriva på Johans också. Han fick heta kuken. Jag kiknade av skratt....inombords. Johan skrattade inte alls.






Nisse är alltid så skitig numera, jag vill inte ha honom i sängen. Funderade länge varför han är så smutsig jämt innan jag kom på det egentligen så uppenbara. Leo skitar ner honom. Scenariot fungerar såhär.:
Nisse hittar en spot han tycker duger till att bajsa på. Han sätter sig. Leo blir nu alltså hur äcklad som helst av lukten. Hundhulkar  typ. Så då hjälper han Nisse med spolningen så att säga. Han kraffsar för blotta livet, allt han kan täcka skitlukten med river han upp och över Nisse. Nisse låtsas i sin tur att det regnar, vilket det iofs också gör. Jord, grästuvor och gamla sura löv faller över honom.

Det här tyckte jag var hur kul som helst tills det hände mig själv. Inte ute alltså. Leo följer gärna med in på toaletten och håller sällskap...när man badar, kissar och ja....annat. Vid ett annat-tillfälle knäppte det till i honom och han vände sig plötsligt om och började kraffsa ihärdigt mot mig. Han är som tur är inte tung eller stark nog att riva upp kaklet så jag får inte något över mig men man känner sig ändå förnedrad. "Nu får du fan ge dig Leojävel! Alla bajsar, förstått?!" sa jag bestämt senast. Jag tror han förstod....




sen har vi bildbeviset dokumenterat sedan johan åkte rollerblades. Alla överlevde.





Annars är vi mesat ute med hundarna på en massa tok och bus.






En gång fick vi dom att sitta....(Här är Emilies Kyra med också)




Här paddlade vi ju också






Uteserveringar...


Bada har vi inte snålat med i år





Inte ett dugg



....tills nu. När man är sjuk och trött. Visst är jag bättre men jag tror det är dags att ta till hjälp för att tända lågan som slocknade av allt snor. När jag går en hel sommar med allergier som leder till förkylningar slutar det alltid med att jag känner mig så här utmattad. Ständigt trött och sliten. Som en evig bakfylla. Ska nog köpa rosenrot eller amfetamin kanske. Kokain om jag hittar. Jag tar vad fan som helst innan jag tvingas lyfta ögonlocken med kniv.
Skämt åsido, Ginzeng och rosenrotsliknande grejer? Någon som kan något? Något som skulle passa en som inte imponeras av 4 koffein  och är för lat för knark?


Ren ni renlevnadsmänniskor kan hejda er redan nu med råd som "Drick mycket vatten och ät nyttigt". Jag gör redan det. Jag har ätit minst 14l zatziki hittils i sommar. Vt ni hur mycket vatten en gurka består av? Säkert ganska mycket.
Kolla här sen....FRUKT!! So hold your breath you haters




Äe nu tackar jag fan för mig

God natt

0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0