sweet juli

Skrivet: 2009-07-20 Kl. 13:16:13



Hej på er.

Jag ska egentligen inte börja med att ursäkta mig för hur tom den här bloggen börjar bli. Ni vet varför. Jag kommer tillbaka snart. Dubbelt så fet, dubbelt så bra. Det som händer nu....är att jag är mitt inne i något som redan har kommit vara den bästa sommaren i mitt liv.

Jag vet inte vart jag ska börja eller hur jag ska hinna uppdatera er. Det får bli lite som det blir....


Idag har jag sovit ut som jag ideligen lovat mig själv i tre dygn men inte fått det gjort, sjuk som jag är. Jag är tilltäppt och tillknäppt överallt ni kan föreställa er. Jag låter som jag haft en syrgastub med helium i tre månader. 
Johan sprang ner och köpte frukost medans jag låg och kollade på Timon & Pumba nu på dörmiddagen.
 Åh juste, jag kokade ägg, sex stycken. Nisse fick två.

Efter frukost har jag åkt rollerblades i lägenheten. Om det inte vore för att dom är fem storlekar för stora så hade det gått bra.Endast en grej i golvet och det var inte jag själv.
 Köksbordet ska ändå slängas så......


I helgen har vi haft en dubbeldate med Emilie och Jens som kom och umgicks. Vi paddlade kanot och
grillade 2 kg kött (vi äter fortfarande av det). Myste, tog det lugnt och tittade på film.
På förmiddagen åt vi frukost på stranden förresten. Riktigt bra dag.,


Något annat den sista tiden.....?
 Jag och Emilie shottade en flaska tequila härom veckan. Fort gick den i, som när man äter en liten bit kladdkaka med sällskap och alla andra äter sin på en halvtimme medans en annan slickar tallriken efter två tuggor.
 Lika girigt gick den där tequilan i,  "hepp hepp two pesos" sa vi och grinade illa. Tills den femte, efter den rann den bara i.

Sen var vi i det här skicket.



Jag håller på dom bästa bilderna. Lite magstarkt att starta efter en envis bloggtorka med barnförbjudet material.

Vidare....vi har grillat fler gånger än dagar en här sommaren. Jag kommer lukta tändvätska till November minst.
Vad mer? Johan firade sin semester med en cigarr på balkongen. Den smakade vanlij och jag har också testat en kubansk cigarr. Ägaren sa att man skulle må dåligt om man drog in röken i lungorna och det råkade jag göra fyra hela gånger. Men illa mådde jag inte. Det var säkert en preemcigarr jag rökte....

Jag har varit i Sthlm, Kilafors, Gävle, Bollnäs och Söderhamn den här sommaren. Mångkulturell bröjar man bli på gamla dar. En mix av det finaste....eller nått. 


....Vi har lärt hundarna simma. Nisse kämpar på med sin tunga överkropp. Jag vet precis hur det är, men i vatten flyter faktiskt mina bröst. Så skulle jag drunkna eller bli dränkt skulle man iaf hitta mig. När tuttarna står upp som norrlandsporten över ytan blir det inget problem. Men jag ska ändå undvika att dränkas den här sommaren. Man får helt enkelt välja sina vänner om ni förstår vad jag menar. hehe




Åh fuck nu sticker lovern med rollerbladsen, det här måste jag se
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0