Gynekologen

Skrivet: 2009-06-04 Kl. 19:52:05
Det är nära nu, jag måste till gyn! Spiralen ska avlägsnas från mitt inre. Det är väl iofs en befrielse. Vi är inte bästa vänner jag och spiralhelvetet. Nu måste jag byta preventivmedel till något annat. Någon som är uppdaterad nyligen?

Jag vill inte att det ska kännas, få hormonrubbningar,mens eller blodproppar. Sen kan en bidragande bonus gärna vara att man blir brun och går ner i vikt. Om håret runt området därnere  försvinner vore också bra.

Åh just det..Man ska helst inte bli på smällen.

Jag hatar gyn. Inte just att någon undersöker så länge gynekologen inte ser ut såhär

 

Intrumenten har jag svårt för, glidslemmet likaså. Vem fan kom på det namnet?! Glidslem?! Låter suspekt. Som en substans av något slag av den värre sorten. Som fettsugningsrester blandat med rengöringsmedel. Eller livmodersvätskan från tusen havande sälar.

Ja jag vet att det låter knäppt...Men det är sånt jag tänker på när dom sliter mig i stycken med instrumenten dom använder. Har ni tänkt på vad hårdhänta vissa är?!

"NEJ jag födde inte barn för 10 sekunder sedan så jag är tveksam till att du får in hela armen".

Huuuu.

Jag får epileptiska attacker här i soffan. Helt ärligt!!

Killarna här hemma är Sawfantaster.
Undrar om dom skulle få följa med och lära sig vikten av kunskapen om VAD  som är läskigt och  INTE  här i livet!




0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0