My boobs are ok

Skrivet: 2009-06-05 Kl. 01:29:09


Tvillingsjälar har jag gott om. Emilie är en, vi kompletterar varandra på en riktigt skön nivå. Tänk....umgås mer med henne än med Johan vissa dagar. Synd på milen bara.
Blir så varm i skallen av allt snack i telen. Över hundra timmar sen jag fick den här telefonen och det var inte länge sedan ändå.

Jag lurade Johan att jag INTE ville städa/tvätta idag med argumentet "orkar inte". I själva verket svabbade jag på som en annan dåre.
Johan lurade mig också, han sa att det skulle bli falukorv till middag men det blev tacos!
Hur lyckat då?
Lägenheten ren och fin. Ljusen tända, tvätten vikt och nybäddat i sängen. Comfortdoft i alla rum. Så kommer han hem med värsta middagen och väntade sig att få avnjuta den i drivor med sopor.
Så till bådas förtjusning blev kvällen väldigt lyckad. Tittade på film, badade med tända ljus. Jag tog ut hundarna så det var fritt fram för lek inne i värmen sen.

Tatueringar kan vi snacka om, hela underarmen blir det. Vad det blir får ni se sen. Jag ska sätta mig och skissa i morgon. Hoppas det går undan så man inte hinner få några regrets. Jag har hittat ett tema, nu gäller det att bygga ihop det med ett annat tema. Estetblodet rinner kvar hoppas jag.

Vidare: Vad har ni för planer på midsommar??
Själv vet jag faktiskt inte, men jag är säker på hur jag vill ha det.. En sommarklänning, klackisar och en fet krans på skallen. Jag skiter i allergin. Nu blir det krans en gång för alla. Får kurera mig med droppar, spray och pills tills dess.
Men fram med förslag. Söderhamn ignorerar vi den här gången.
Men landet kanske, men då ska det fan vara dans på logen och asscracks också. Annars är jag inte me.



Bye bye
2 Kommentarer



Postat av: Anonym

DU ser mycket bättre ut i mörkt hår, men vad jag inte kan förstår är varför du sminkar dej så hemskt, herregud! Du är så myycke finare utan smink!! enastående..

2009-06-09 @ 14:40:43
Postat av: Niconico

Chanks anonym.

Tror jag? Haha



Du vet när jag är ute och begår brott är jag liksom tvungen att bära krigsmask. Så jag inte blir igenkänd dagen jag hamnar i "efterlyst".

Till vardags går jag endast iklädd för stora kläder och men min alldeles egna pottfrisyr. Så blek att jag inte ens har synliga ögonbryn.



Därför blir det lite mer färgstarkt när jag väl slår på stort.



Som en förtryckt kvinnlig transvestit nästan.



Haha Men tack ändå

2009-06-09 @ 19:24:45
URL: http://nicolinaolofsson.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0