Något mystiskt med Bollnäs alltså

Skrivet: 2009-06-05 Kl. 15:12:34
Alltså, prestanda ska väl uppmuntras.
Att man ens har råd med en helt okej bil är ändå ett ådstakommande idag. Särskilt om man är ung. 
Men Bollnäsbor och framförallt tjejer är jävligt intresserade av bilar. Mystiskt jävligt intresserade....

Gick hela Bollnäs Fordon eller? Får ni ligga mer ? Får ni respekt av er pojkvän för att ni ser skillnad på ford och volvo?
Vad får ni ut av det? (förutom själva färden mellan punkt A-B)
Bollnäs är inte stort och det är heller inte livsviktigt med bil. Finns alltid nån annan idiot som har vägarna förbi.
Kan bero på att det finns tre att välja på. Vägar alltså.

Men jag följer en del bloggar, tjejers bloggar. Fyllda med bilder på något gammalt skrot lika intressant att beskåda som:


Ännu värre är det att läsa om specialbeställda fälgar och backspeglar!.
Det är så vitt jag vet en stor skillnad på Bollnäs - Söderhamns intresse för bilar. Vad gäller tjejer iaf.
I Söderhamn lägger vi mer energi på klamydia och annat viktigt. Som antibiotika tex.

Jag kanske skulle skaffa mig ett intresse och fota klottret i tunnelbanan??

Det roligaste jag sett hittills är SVERIGE= KUK. Jag kan tänka mig en stackars kille kommer gåendes från migrationsverket där det kanske inte riktigt gått som han tänkt sig. Han är arg och förbannad. Kan två svenska ord....
Skriver dom på en hel vägg. DONE

Där fick dom så dom teg.

Bjuder så länge på två bilder från Statoil i Bollnäs






Och två från statoil i Söderhamn






Det bästa av två världar.



Edit: Sånt här lyssnar man på också

2 Kommentarer



Postat av: Helen

haha skratt, jo visst ja, jag bjöd ju på en massa bilbilder igår i balinlägget :) De stämmer nog att många tjejer i bollnäs är bilintresserade, vet inte varför det är så. För att de inte finns så mycket annat kanske. Jag drömmer om en gammal camaro eller mustang bl.a bl.a bl.a.. Hoppas du har de bra vännen! :) Pusssssar

2009-06-05 @ 18:21:05
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha. Det som sagt sant. Och som Helen skrev så är det kanske för att vi inte har så mkt annat för oss än att glida runt med våra bilar? ;)

Själv ÄLSKAR jag bilar, har alltid gjort sen jag var liten. Det är min stora hobby! Och nej, man får varken mer respekt eller ligga mer än andra med deras hobbyer ;) Isf andra kanske, som är ute efter det syftet? :p

Jaja, Jag skriver iaf som sagt om mina bilar för att jag älskar det helt enkelt. :)

2009-06-07 @ 15:19:06
URL: http://linalinus.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0