OKEJDÅ älskling

Skrivet: 2009-06-10 Kl. 00:30:50

Har ni (som lever i ett förhållande) några frikort?

"Det kanske finns någon enstaka som inte vet vad frikort är men det är de där "drömfigurerna" som man har "rätt" att gå hela vägen med om man får chansen, även om man annars troget delar sitt liv med en partner."

Här är några av mina:







( För att han är världens roligaste människa och äger en kungakrona...och ja, den skulle vara med)

Johan ville inte avslöja sin lista fast jag dragit hela min. PINK nämnde han och när jag skrev ner henne på min lista också blev han sur och sa att jag förstörde nöjet.

Häromdagen var det någon som flörtade med Johan på öppen gata. När jag låg hemma helt ovetandes och sov.
Tänk va?
När jag fick veta vem gav jag honom mitt godkännande att hon får vara med på hans lista.
Helt klart.
Jag är väl inte helt ogenerös.
Klart karljäveln ska ha ett gäng han också. Näe tacka vet jag flickvänner som inte  bjuder till!!





Varsågod älskling, håll till godo.

2 Kommentarer



Postat av: Anonym

Hörru du Nicolina! Jag har bara en sak att kommentera på detta inlägg. Johnny Depp är MIN!!!! Så det så :P

2009-06-10 @ 10:05:13
URL: http://maddeplutten.blogg.se/
Postat av: Helen

haha, mimmi i tre kronor. haha var så roligt när du berätta. :) Killarna var riktiga godbitar, förutom jack black då. Men gu vad jag älskar "best song in the world" hihi. Puss

2009-06-10 @ 17:30:31
URL: http://helenm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0