Being Nico

Skrivet: 2009-03-13 Kl. 14:05:06




Tjena mittbena.


Idag är det Fredag och för mig är det en bra dag. En fantastisk dag actually. Jag sitter i morgonrocken efter ett långt bad och ska snart göra mig i ordning för det har inte skett på veckor. Sen får jag plita ner på Ica och  köpa röka. Inte suspekt röka utan vanliga prince. Röda långa om ni undrar.

(Obs. Barnförbjudet)

Jag berättade om en rolig idé för Johan för en tid sedan. Att Sveriges regering skulle komma fram till att försöka göra något åt tobaksindustrin i vårt långa lilla land. Så for starters skulle varenda tobakshandlare/Ica/Coop börja kalla cigg för kukar. Samtidigt som man stod i kassan och bad om ett paket " röda kukar extra långa" skulle kassören/kassörskan trycka på en knapp så "Fittor i Alaska "skulle spelas på högsta volym i hela affären. Kunden skulle skämmas in i benmärgen och dom övriga kunderna skulle bli så less på den som skulle ha sina extra långa kukar. Mammorna skulle hålla för öronen på sina barn och det skulle bli kaos.

Jag tror fler skulle sluta röka iaf.

Johan var skeptisk däremot. Kan bero på att jag skrattade så tårarna sprutade under min presentation. Men annat blir det när jag tar upp detta i rikstagen...



Äe om jag skulle gå ner och köpa mina ***** nu..
1 Kommentarer



Postat av: Helen

skriv det som förslag till regeringen så lovar jag att skriva under med dej :) haha Pusskram

2009-03-13 @ 17:19:24
URL: http://helenm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0