Det snöar i Sthlm

Skrivet: 2009-03-22 Kl. 17:19:58
hyggligt gud!

När jag vaknade i morse mådde jag så här



(Jag såg ut såhär också)

Det är inte mycket bättre nu. Sitter fortfarande i morgonrocken och latar mig. Johan har fått tagit Nisse hela dagen. Jag har arbetat hårdare än någonsin på mina bortförklaringar.

Efter ett av mina föredrag på 5minuter tog argumenten slut. Så jag kastade mig in i en ny mening utan att tänka efter

"JAG HAR ONT I.........i fittan."

Då blev han tyst, det kunde han ju inte säga någonting om.
Så hädanefter ska jag köra med den.

Gumman kan du diska??
Nej jag har ont i ******

Gumman kan du ta tvätten?
Nej jag har ont i.....

....osv.

 Man får inte vara dum

Hehe när jag märker att han ska fråga mig om en massa tråkigt vardagsgöra
gör jag bara såhär.





Jämställdhet tjejer, jämställdhet
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0