En sak ni inte visste,

Skrivet: 2009-03-18 Kl. 13:08:20
jag hade kunnat haft ett barn på nästan 5 år idag.




fick reda på att jag var gravid när jag passerade tredje månaden. Misstänkte det visserligen ett tag. Vissa gånger undrar jag hur det hade blivit med ett barn så ung. Andra gånger tackar jag högre makter att jag tog det beslutet jag tog.

En vacker dag blir det bebis men än så länge nöjer jag mig med Nisse som kan vara en handfull på egen hand. På både gott och ont.
Sen har jag en del mål med livet som jag vill uppfylla innan jag sätter ett liv till världen. And im not there yet.


1 Kommentarer



Postat av: Helen

tror också det var en bra beslut. När du väl blir mamma så kommer det vara planerat, efterlängtat och välkommet. Puss

2009-03-18 @ 17:40:48
URL: http://helenm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0