Fan vad omanligt

Skrivet: 2009-03-18 Kl. 11:35:29

Åh nej 1

Åh nej  2

Vad händer med världen.?? Två killar som förespråkar zize zero. Lurar unga människor att så här ska det vara. Först och främst trodde jag ingen var så dum att man går på detta. Men när man läser kommentarer så verkar småtjejer/killar ta efter deras tips och dieter-

Att vara för kraftig är inte heller hälsosamt. Men kan inte människor bara må bra som det är.? Behöver man tappa några kilo, gör det då i din takt. Träna och ät bra.

Sen borde jag inte ens ta upp vad jag tycker om att killar får plats i min väska!!
WHAT.
Vart är mina sexiga "skogshuggarmän" med kött och muskler.?
Vill man ha en man som ser ut som en undernärd kvinna?







VS






Okej, för mycket är inte heller bra. Men det ska väl kännas att man är med en man.  Lite armar, lite rygg och något man kan tugga på utan att känna att man kör med tandtråd.. 

Nej fy 17 för manorexia.

Vad tycker ni?

0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0