Fortfarande i Gävle

Skrivet: 2009-03-28 Kl. 11:33:42



Lite lycklig över en macka? det var tider det.

Jag är fortfarande i Gävle och ska snart in till centrum med Emelie. Igår gjorde vi oss så snygg att klockorna stannade och killarna kastade lystna blickar efter oss. Tror vi.


Hur som helst hade jag en av dom roligaste kvällarna i mitt liv. Jag vet vad det beror på också. Ja delvis Emelie men den storsta boven i dramat var lilla hemkörtspluntan. positivt menat alltså.

Ska man ändå bli full kan man
lika gärna bli det på riktiga varor.
'
Men kul var det, vi skrattade och dansade natten lång.

Nu skulle jag vilja dela mig till två. Ta väskan och åka upp till Söderhamn för Emma Trönblom fyller systembolag. Men nöden har ingen lag och nu är det också så att allas vår Bergman fyller 25år. Grattis min vän.
Så där har jag gjort ett val.

Är i Stockholm vid artonsnåret igen

läre gå




1 Kommentarer



Postat av: Helen

ha de så kul ikväll! :) Hälsa bergmannen! ;D Pusss

2009-03-28 @ 16:17:04
URL: http://helenm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0