FUCK YOU RIGHT BACK

Skrivet: 2009-03-23 Kl. 13:40:19

Idag är jag så bitter.

1. Att visst, Johan gör mycket annat i hemmet men jag är ändå less över att jag (ensam) måste tvätta 6-7maskiner åt gången för att hinna med allt. På fyra timmar är det svårt att hinna med så det slutar med att man får köra på snabbtvätt med smockfulla maskiner och sedan halvtorka det i smockfulla tumlaren för att sedan hänga det som fortfarande är fuktigt i lägenheten. För det första känns det inte rent, för det andra ser lägenheten ut som en zigenarkvart och för det tredje och sista hatar jag att tvätta mina kläder med johans äckeljobbtshirts. Som han torkar av sig smutsen på. Samma hans vidriga strumpor. Alldeles svarta. Eftersom det blir var tredje var fjärde vecka vi tvättar hinner det ofta bli
15-20 t-shirts.



2. Jag har lånat ut min mp3a till Johan i ett halvår för hans är trasig. Inte tänkt så mycket på det för jag är juh hemma och kan gott lyssna på musik här. Men det har funnits tillfällen då jag förbannar mig själv för att jag inte köpt en ny eller tagit tillbaka den. Som tex alla resor fram och tillbaka till Söderhamn.
Igår frågade jag Johan om han kunde lämna den för jag funderade på att gå ut på en lååång promenad idag.
Han försökte  invända men jag höll hårt på mitt beslut.

Idag är den borta. Så jag frågade honom varför han tog den fast jag bett om den.
 "Jag förstod inte vad du menade"
Okej??



3. Kattjävlabajsen.
8-10 katter som knappt får vara inne. På vår gård. Med 6 portar. HATA HATA HATA
Ska ta skiten och lägga den i ägarnas brevlådor. Får vi se hur trevligt dom tycker det är. Precis lika trevligt som det är för mig att ha en hund som hela tiden stinker skit ur käften för han hittar alltid en ny hög.
Låt era djur vara inne ibland?!! Eller ring djurhjälpen och be dom hämta dom istället.?


HAR BARA EN SAK ATT SÄGA IDAG

FUCK YOU

2 Kommentarer



Postat av: Anonym

Tvätta oftare KANSKE?!

2009-03-24 @ 10:16:17
Postat av: Nico

det finns inga tvättstugetider

2009-03-24 @ 11:06:43
URL: http://nicolinaolofsson.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0