har egentligen mycket att skriva

Skrivet: 2009-03-26 Kl. 02:25:10
men det blir dessvärre inte så för klockan är halv tre och jag borde sova sedan länge.
Brevid mig ligger århundradets syn iaf. Synd att jag inte kan föreviga bilden och dela med mig då kameran fortfarande är stulen och borta. (Skänk mig en kamera någon.Struntar fullständigt i om den är värdelös. Bättre det än ingenting))

Åter till synen.
Johan och Nisse ligger sked. Fast ombytta roller. Nisse har dom övre tassarna på johans rygg (i sidan) och dom ligger med egna kuddar och täcken.

Båda snarkar,,

Jag måste fylla på mobilen och ringa min läkare. Nu ska jag minsann ha ut nya steso och sömntabletter.
Jag tar inte mina pills dagligen. Men det är tryggt att dom finns och lugnande med tanken på att "OM" dom behövs.
Saker och ting är faktiskt mycket bra just nu. Pusselbit efter pusselbit hittar sin plats.
 Men jag är orolig.

w o r r i e d

So long
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0