Har jag inte....

Skrivet: 2009-03-13 Kl. 00:08:02
en riktig goding i min säng.??

Ikväll när jag låg i mina mysisar och tittade på "A double shot at love" (And yes jag vet hur det slutar. haha)
tittade Johan in o sovrummet och nickade mot fönstret

J: Du kan öppna det där paketet om du vill!
Jag: Vaaaa? Får man??
J: Ja det får man.

ratch ratch lät det.
Sedan satt jag där och smörjde mig med lotion, sprutade parfym och strök på deo under armarna. Fnittrade som en liten flicka som just fått en barbiebil...tills jag undrade vad allt detta egentligen betydde.
 
Tycker han jag luktar illa?.

Ja men det är väl bra isf. Kanske ska börja spetsera naken ner på ica. En ny garderob skulle vara på sin plats. Eller så kanske jag bjuder ner grannungarna och delar ut mina oljefärger, stänger dörren strax efter jag skrikit  "GE JÄRNET"...

Nej nu ska vi inte sväva iväg. Jag får faktiskt en hemmasnickrad present nu i morgon eller på Måndag.
Ni får veta vad det är när jag har den i mitt ägo..


Kiss i natt

0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0