Hjärter Kung

Skrivet: 2009-03-10 Kl. 13:50:42
Efter jag slagit upp de blå idag fick jag sätta av ner mot tvättstugan där jag sedan spenderat hela min dag. Hittills.
7 maskiner. Inte illa för en handikappad blondin va??

Jag sitter och äter min frukost/lunch nu. Vindruvor. Kompenserar lite för gårdagens fika! Kladdkaka, glass och rulltårta. Jag skulle ge sötsakerna hinkvis med lovord men jag mådde faktiskt illa.

Nisse ligger och gör anspråk på mig. Han tycker jag har sprungit ut och in för många ggr idag. Han blir jäkligt less på mig alltså. Han sprang faktiskt fort ut mellan mina ben i dörren så jag tappade tvättmedlet i trappuppgången.

I natt tog jag till mig lite mod och tittade på "Wrong turn" i sängen. Johan och Nisse sussade sedan länge. Nisse på sin plats mellan Johans ben och jag slängde upp mina fötter på honom också. Men inte klagar han. Skulle vi ligga på vår sida skulle han komma krypandes och be om närhet igen.

0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0