Inte lika folkilsken idag

Skrivet: 2009-03-24 Kl. 11:48:13


Fast jag jagat Nisse över berg och sten för att få tag i....en död fågel. gav honom antibiotika när vi kom in och hoppas på det bästa. 2-0 till katterna. Hade jag inte haft en hund som fungerar som en dammsugare hade jag nog lagt ut råttgift.
10-2 till mig.

Haha  nej så ond är jag faktiskt inte.


Men jag är fortfarande less. Jag är fortfarande på dåligt humör. Men det har med mensen att göra. Inte pga själva mensen, mer att jag låg uppe hela natten och vred mig av smärtor. Jävla rygg att göra så ont.


Vad beträffar mig och Johan så redde vi ut våra problem igår. Kan nog uppfattas som att jag är en skrikig tjej när jag blir arg men där är det faktiskt tvärt om.

Mitt största bekymmer igår handlade om  facebook.

Ni vet...
...jag och J var ju bästa polare innan vi råkade förälska oss i varandra. Därför vet jag också att Johan är, hrm, promiskuös. Eller var.

Men när vi umgicks som kompisar berättade han ingående och detaljrikt om sina gamla ragg och flickvänner. Den ena bättre än den andra. Hon har ett stort och ett litet bröst, hon låter högt, hon vill äta vispad grädde direkt ur stjärten....ehh det var väl att ta i kanske men ni fattar?.

Det är absolut inget jag lider av idag men ibland kan det vara jobbigt om vi pratar gamla minnen och han nämner ett namn. Vare sig jag vill minnas eller inte så dyker hela hans sexliv upp framför ögonen på mig. Jag vet ju allt. Fast jag egentligen inte vill veta något.
 
Jag säger aldrig någonting om detta.
Tills nu. 
Han har addat vartenda ragg han någonsin haft. Och har kontakt med dessa. Så när jag hamnar på hans fbsida så ser inte jag min pojkvän eller Nisses husse. Jag ser en 20år gammal Johan som sitter och flörtar med dessa tjejer.

Så igår meddelade jag vänligt men bestämt att om han nu känner att han måste upprätthålla kontakten med gamla ragg. Gå då ut på eniro, fixa tjejernas nummer och ring dom istället..
'För jag vill inte se, jag vill inte höra och jag vill för den delen inte  veta.

För nog fan fattar jag väl att det är oskyldigt, annars skulle han inte göra det öppet. Klart han har ryggen fri fram tills han gör ett snedssteg.

Jag hade inte sagt något om det var gamla flickvänner och kontakten hölls på en nivå jag var okej med.
Klart jag är intresserad av hur mina gamla killar mår med jämna mellanrum.

Men one night stands
där går min gräns

Vad tycker ni.? Skulle ni reagerat?
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0