Ja se där

Skrivet: 2009-03-24 Kl. 14:19:04
Jag  googlade "om min hund ätit fågel" för att få mer kunskap om han kanske behöver en spruta eller medicin igen.
Tänk vad internet kan vara kul

Undrar bara om haschet tog?

lat_jävel
2007-02-13, 18:25
Båda mina katter äter det mesta men den äldre är lite mer extrem.
En liten lista på vissa saker som jag vet att han har ätit eller försökt att äta:

Blomjord
Ruttet kött (när han var en vildkatt)
Rått kött
Otaliga småbitar av hasch (han är en jävel på att hitta mina små gömmor)
Han försökte att äta på min kaktus men efter ett tag så gav han upp och blev rädd för den istället.
Det mesta som jag äter (han är otrolig på att sno till exempel smörgåsar, springa iväg under sängen och äta upp den)
Papper
Sugrör
Försök till att äta upp den lilla katten när hon sover.
När han var liten så satt han ofta och gnagde på folks tår när dom låg och sov.

När han äter kött så sitter han och morrar samtidigt som han tuggar:D

Jag kommer inte på något mer just nu men det är säkert fler saker.

/lat_jävel
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0