Jag kommer ihåg

Skrivet: 2009-03-23 Kl. 02:10:54
när man bråkade om det hette samma eller lika när jag var liten. Mamma försökte tålmodigt förklara att om man har samma av något så har båda den/det. Så om hon hade en blus och jag en likadan kunde/fick jag inte säga att vi "hade samma" för då skulle båda ha den, hon min och jag hennes.

Mina syskon har inte riktigt fattat det där begreppet ännu. Vi har ju samma av allt juh. Dom har mitt och jag har försvunnet.

Kanske skulle dra den där föreläsningen för dom också mama?

Men jag älskar dom ändå.


Mimmi



Mandy



Albin. (som ännu inte visat sig vara någon tjuv men han får vara med på bild ändå)
Älsklingsbrorsan. Mitt hjärta!!
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0