Joggurt

Skrivet: 2009-03-31 Kl. 07:53:55
Tro det eller ej. Hon är uppe!! nu ska ni få höra på århundradets nyhet. Jag har joggat!! Jag och Nisse sprang runt området. Nu ska vi äta fil med färska frukter och solrosfrön. Efter en film kanske.






Har ni sett på maken? Vilket as va?? Haha. bjöd med mamma mu till afrika för ett par år sen. När hon fyllde löständer och kateter (nästan)



Kvinnorna bakom mamma ( i svart bikini) började sin resa försiktigt. Två singlar i trettioårsåldern som var ute efter en mer kulturell resa. Se och göra. Men den idén höll i två dagar. Sen var det clubbing natten lång. Den ena kom hemrullandes klockan 9 på morgonen. Hon hade efterfestat med tre svarta män. Det tyckte jag var lite roligt.
 Mamma ville också ut och dansa. Men jag satte upp handen.
Var nog jag som borde haft löständer och kateter för det var jag som ville sova klockan  åtta på kvällen.

(skyller på värmen)


Det var det. Nu blir det film och frukost
1 Kommentarer



Postat av: Helen

kan du inte lägga ut fler bilder från dina resor? Vart har du rest? Puss

2009-03-31 @ 16:19:19
URL: http://helenm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0