kyss ma

Skrivet: 2009-03-13 Kl. 18:48:27



Ikväll blir det kött, saftigt kött. Jag är inte så mycket för det annars. Men ibland blir man sugen. Till det har vi gjort en fin sallad med babyspenat, potatisgratäng m. vitlök & örter och bea på burk. Vispbea hurrar inte jag för. Då äter jag hellre  sill en fredagskväll.

Vi och vi förresten. Jag har lagat. Johan tvingade jag ner i sängen när han kom hem. Så jag fick städa i lugn och ro och framförallt för att han inte ska somna 20:15 ikväll. Då kastrerar jag honom utan bedövning.

Just nu är killarna i Skhlm och köper sprit. Ja dom var sugna.

Fast det var visserligen jag som ville ha sprit. Men det är bara för att jag inte är sugen på vin eller öl. Kanske slutar med att jag bara dricker pepsi. Känns så nu...

Jaja nu vet ni det.
1 Kommentarer



Postat av: Helen

super fin bild. Fan vad du är duktig då, var länge sedan jag gjorde någon sådan brakmåltid som tar längre än en kvart att göra. :) Puss

2009-03-14 @ 10:35:47
URL: http://helenm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0