livscoach?

Skrivet: 2009-03-24 Kl. 14:07:23
Jag har en skinkstek i ugnen. Haha
Det är helt sant.
Jag testar ett nytt recept.
Creme fraiche, kalvfond, färska championer´. Till det blir det en god sallad och ris.

Har fått en till konstig räkning. Livscoachning - 250 riksdaler.
Hade jag använt mig av en livscoach hade jag nog inte suttit här och gjort skinkstek idag.
Kanske skulle behövas en dock?
Men borde jag pröjsa någon nedrans livscoach innan jag använt mig av en.?

Finns nog med på någon offerlista i Sverige dit man skickar påhittade räkningar och hoppas på att jag är så dum att jag betalar. Det är jag också., För när det kommer till sådana räkningar, är det helt omöjligt att ta sig till den ekonomsika kundtjänsten och/eller ägarna av företaget.
Men trots det sitter det en grupp människor och skickar vidare räkningen till inkasso om man inte betalar.
Så det är lönlöst att strida.

Men här har ni livscoacher
Här har ni fingret
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0