Måndag

Skrivet: 2009-03-09 Kl. 16:59:35

Jag och Nilsey ligger i soffan och tittar på "Mannen som talar med hundar."

Vi har precis varit ute. Vi går bara ut för behoven som veterinären ordinerat. Han var lite sämre nu än imorse. Bajsar vatten i princip. Har ändå märkt en viss skillnad på "löst och löst". Igår blev det iaf små högar. Men vi ska tillbaka till Södra djursjukhuset i morgon och prata med veterinären igen.

Annars har han fått tillbaka mycket av sin ork och han börjar bli fralla igen. Vi lekte med  hans leksak i sängen idag. Han börjar också dra i kopplet när vi är ute. Sen har han skällt på brevbäraren också. That´s my boy.



Själv sitter jag fortfarande i pyamasen som också blir dagens enda kläder. Har blivit så nu sista dagarna... Orkar inte chilla i jeans...Måste ju ta det lugnt med gubben min..

Aldrig någonsin har jag längtat efter en hård bajs så mycket som jag gör nu. Det skulle betyda så mycket!!

Tack för era kommentarer.=)




Min älskade älskade hjärtevän fyller år idag. Gattis min Johan. Tack för att du finns.



Tänk vad mycket man kan älska.

Grattis Helen och hennes kille som firar 6år idag också



Ha en trevlig dag tillsammans!

http://helenm.blogg.se/


Grattis i förskott Emelie!!
Imorgon är din dag och jag ska absolut ringa och sjunga lika skön sång som du underhöll mig med på  min dag.
Tack för att du finns underbara människa.
Med din vassa tunga och med din hårda (men realistiska) syn på världen håller du balans i min vardag.=)
Hoppas din dag blir som du förtjänar





Love you baby


Nu kom lovern med fika



2 Kommentarer



Postat av: Helen

Stort Grattis till Johan!

och jätte gulligt att du skrev om mig och älskling i din blogg :) Tack vännen! Stooor Kraaam

2009-03-10 @ 17:10:05
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: Fuck face

Tack mitt hjärta,. du är sååå goooo:D lova ya,. puss

2009-03-11 @ 10:04:07
URL: http://emilieerikssons.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0