Moffa

Skrivet: 2009-03-30 Kl. 18:42:03

Johan och jag har städat halva lägenheten. Resten tar vi i morgon. Har även varit i Skhlm och handlad foder till Nils, silverschampoo och mat. Vi handlade väldigt nyttig mat. kalkon, bulgur och soppor. Sen gjorde vi rent i kylskåp och skåpet med torrvaror och radade upp all väldigt fint. så nu blir det roligt att laga mat.

Vi beslutade att en sovmorgon var på sin plats då man knappt sovit i helgen. Alls. Hos Emelie sov jag max 5 timmar och natten till söndagen likaså.

Lördagskvällen var en succé. om man bortser från ett svin som kom och levde loppan i lägenheten. Började slåss och var hotfull. Därför visade bergmannen vart skåpet skulle stå. Sen stal han Johans skor (tydligen) och somnade med huvudet på vår stentrappa efter han kräkt ner sig.

Så jag fick sitta med honom ute och vänta på polisen. Ja vi ringde. Ville verkligen inte att grannarna skulle behöva hitta ett roadkill när dom skulle ut ur porten på morgonen. Sen är det inte hälsosamt att nana ute i Mars heller.

Efter dom hämtat honom fick jag ta en taxi till macken i pyamas och köpa cig. För killen som däckade och hans vän stal mina. Inkusive ciggen jag gömt undan för att inte röka för mycket under kvällen.

Så dom ciggen kostar mig 10st.

Annars var kvällen lyckad. Vi spelade sällskapsspel och Bergman bjöd på mat och sprit.

Johan somnade rätt "tidigt" och likaså Törnros i vår soffa så jag och Bergman tänkte titta på film inne på hans rum. Vi är osäkra på om vi ens körde igång någon för vi somnade vi också,

När jag gick in till vårt sovrum på morgonen låg Johan med en väldigt viktig och "låtsasbesviken" min i ansiktet.

"GUMMAN?? Vart haaar du varit? SOM jag har letat!!"

Haha.
Ja prova kika runt i lägenheten älskling.

Sen käkade vi pizza och en massa göttans till tecknade filmer,

Så är det.,

" ALLTSÅ DU! jag föddes så här!"

Nu ska vi på promme..

Puss








0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0