Skäll inte på mig för fan

Skrivet: 2009-03-22 Kl. 19:23:25



Johan står och håller föredrag i detta nu. Jag och Nisse ignorerar honom. Det är söndag, det är One tree Hill, Gossip girl och Whipeout. Vi vill inte höra på en massa tjat nu. Vi skiter i honom. Johan blir frustrerad





Vad det gäller? Han vill inte att jag skjutsar ner skräpet på byrån i hans kalsonglåda. Det fattar jag väl att han inte vill, med det ändrar inte faktumet att han faktiskt får acceptera att misstag sker ibland. Han har så fula kalsonger att jag såg fel på sopkorgen och lådan-

Sett nya räkostreklamen??
Pinsamt

1 Kommentarer



Postat av: Helen

haha, härligt att höra att fler par tjafsar om skitsaker i vardagen, tycker jk kan gnälla hur mycket som helst. ;P

2009-03-22 @ 20:40:37
URL: http://helenm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0