sommar i Sthlm

Skrivet: 2009-03-18 Kl. 10:26:13

Vaknade lite tidigare än vanligt idag. Vädret är underbart. Snart ska jag och Emelie ut på långpromenad. Fast vi bor 15mil ifrån varandra. Thank God  för dagens teknik. Måste fixa ett headset. Mamma??

Jag längtar till nästa vecka. Då  händer det grejer förstår ni. Men vad som händer får ni reda på senare

Har ni sett den nya berg-och dalbanan på Grönan? Insane!! Heter den alltså. Den går 17m/sek.




Den måste jag testa. Älskar suget i magen, viktlösheten och att man ångrar sig fem sekunder för sent.


Så här stor kommer Nisse växa till sig förresten. 3 år är dom färdigväxta. Coolt va??







Nu ska jag äta frukost och sedan bege mig...

Ha en bra dag,

ses sen
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0