Still

Skrivet: 2009-03-08 Kl. 00:15:34


Vår darling är stabil. Han ligger mellan Husses ben i soffan och halvslumrar. Han kräktes igår kväll. Fick upp mycket av dagens foder. Hjärtat stannade för en sekund och sedan fick vi resonera om vi skulle åka in eller inte. Eftersom han bara kräktes en gång och sedan la sig obekymrat så bestämde vi oss för att vänta ut natten.
 
Jag ställde klockan på sju imorse och gick då ut med honom. Sedan när vi kom in fick han medicin och foder medans jag ringde veterinären som rådde mig till att följa min magkänsla.

Men han har varit pigg hittills idag. Gav honom lite mindre foder och mosade det så det blev mer lättsmält.
Hoppas bara morgondagen ser lika bra ut..



Annars??

Ligger jag och äter vindruvor och förbannar Johan en liten stund för hans speech tidigare ikväll.

"Ikväll ska vi titta på mååånga filmer gumman!!"

Jo du tack. Somnade efter en kvart in på första filmen.
Men kan man klandra honom. Detta har tärt på oss också..

Men jag skriver väl mer i morgon.

Kiss
1 Kommentarer



Postat av: helen

men uscha, detta har tagit så hårt på er båda två nu så hoppas nisse blir helt frisk nu. så ni slipper åka in igen. tänker på er! De där med filmerna är samma sak här hemma, fast detta händer nästan jämt, JK lyckas alltid somna en timme in i första filmen och missar alltid slutet. kraam

2009-03-08 @ 12:41:47
URL: http://helenm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0