längsta listan ever

Skrivet: 2009-03-25 Kl. 01:03:18
Lovar du att vara ärlig? svar JA

Du heter: Emma Nicolina Olofsson

Smeknamn: Nico

Beroende av: Cigg, cola och kärlek

Vad tror folk om dig? Sanningar och osanningar

Stämmer det? Kanske

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt skarpa intellekt och min vassa tunga. haha
 Även brösten. Men oftast av ena riktiga lallare så det räknas inte

Vad säger du för att imponera på någon? Du...kolla det här. (Sen visar jag mina muskler på överarmarna)

Hur imponerar man på dig? Svårt att sätta ord på. Ser du ut så här så har du halva inne redan


Brukar du skratta för dig själv? Hela tiden
 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Det kan jag inte publicera
 
Var bor du? Sthlm

Trivs du där: Ja

Äger du några converse: Haha nej

Sprit, cider, vin eller öl: Sprit, cider och öl, ibland vin

Brukar du bli för full: Du....jag är faktiskt vuxen

Vad har du för mobil operatör: Halebop

Är du allergisk i mot något: Gräs, pollen, diskmedel, katter och kiwi

Nästa mål i ditt liv: Finna mitt kall och överleva dagen

Hur svarar du i mobilen: Hallå

Vem ringde du senast? Emelie

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: pratade i över en timme så det blev en del sagt

Antal timmar sömn inatt: många ojämna för jag fick gå upp och skölja varmvatten på min mage två gånger

Sov du ensam: Nej med Nilsey och Johawn

Brukar du komma i tid: När det gäller jobb ja, annars nej

När mår du bra: När jag har ätit gott, umgås med dom jag älskar och gör något jag trivs med

När blev du fotad senast: När tjejerna var här senast antar jag

Hur känner du dig nu: Lite groggy

Vanligaste färg på dina kläder:  She´s a black magic woman

Vad tycker du om fötter: Ja är dom rena så... beror på om jag känner användaren

Vad saknar du: Sömntabletter och stesolid. Pengar och framgång

Hade du en bra kväll igår: Igår hade jag en mycket bra kväll. Kollade på Forrest Gump och pussades i sängen hela kvällen

Favorit dryck på morgonen: Helt ärligt? Cola. Men blir oftast vatten

Rakar du benen: Ständigt men är ändå lurvig

När brukar du oftast gå och lägga dig: Ganska sent. Mellan 22-03 beroendes på hur trött jag är

Är du blyg? Sällan

Sysslar du med någon idrott: Hahaha

Vill du hellre ha mail än brev: Om brevet innehåller en räkning föredrar jag mail. Men är det ett kärleksbrev så väljer jag brevet.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag tror på attraktion vid först ögonkastet.
 
Har du spytt offentligt: Jag har fan bajat offentligt. Haha nej det har jag inte. Men en spya har jag nog bjutt på under mina glansdagar

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag skulle runka och äta 1kg kött

Är du nöjd med ditt liv: Är nöjd med min tillvaro, jag är lycklig. Men jag är inte "klar"

Är du bortskämd: Med kärlek

Vad gör du i morgon: Jag ska powerwalka och städa lite. Kolla på skräckisar och ha en vuxenkväll med Johan. Det betyder inte att Bergman inte får vara med, för det är inget sånt. (Haha) Men vi ska ägna oss åt varandra lite extra

Vad är det värsta du vet?
Min egen fattigdom, oro, ångest, när mina nära far illa.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Assa, max 10 på shopping. Där går bara gränsen

Vad längtar du till? Sommar, grill, bada naken och nästa vovve.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har fruktansvärt bra vänner. Särskilt vänner jag funnit under det sista året. vissa  kommer och går, vissa  består. Jag kräver inte mycket så utan att egentligen behövt bevisa något så har vissa  tagit ett kliv fram och vissa  backat.

Vad är det finaste du fått? Kärlek, vänskap och ärlighet

En speciell dag du minns: Dagen jag tog mina första steg.(25juli)
Har fler.
(Gonzodagen)
(Nissedagen)
(Jag och min hjärteväns dagar)
and so on....

Hur gammal är du: 22år gammal

Om fem månader: Haha är jag 22 och ett halvt

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma, Johan, Emelie, Emma, Mormor

Vilken tid gick du upp idag: Halv elva va

Vad ska du göra ikväll: Det har jag redan svarat på för det är samma dygn

Är det okej att gråta: Inga krokodiltårar för min skull

Laddar du ner musik och film från Internet: Ja

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa möbler, resa, renovera, skänka bort lite till behövande (vänner och familj), göra mig kvitt lån och räkningar, köpa bil, "fixa sig lite", köpa en till hund, lägga undan

Använder du glasögon eller linser: Jag borde ha glasögon, men Stina trampade sönder dom. Linser använder jag bruna ibland men tappar dom oftast på fyllan (som följd av att jag ramlar pga att jag inte ser något i linserna)

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Jag måste svara ja, för det finns inte så mycket kläder utan. Menar ni fina/dyra märken så nej. Det är personen som gör kläderna, inte tvärtom

När går du upp ur sängen en helgmorgon: 10-11 utan planer

Har du piercing: Nej jag har ett hål i näsan, men inget smycke

Vill du gifta dig: Inte kyrkligt och inte borgerligt. Kanske på maldiverna. Med vit sand mellan tårna.

Vill du ha barn: Ja, två men kan nog bara få ett barn med ryggen

Solar du ofta: Nej, men jag solar ordentligt när det väl blir av

Är du bra på att laga mat: Jag är en djävul på att laga mat

Gillar du att dansa: Det gör jag

Är du flygrädd:
Nej

Hur vig är du: Jag kan få båda benen bakom huvudet, men övar bara sånt i vetenskapligt syfte. Det är inte vackert. Särskilt inte när jag fastnar

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Mjukglass med nougatsås, eller 3 kulor, pecannöt, daim och melon

Tror du på ett liv efter döden: Jag tror på något efter döden, men inte ett liv. Mer en existens

Tycker du om sushi: Aldrig kommit över, men är nyfiken. Fisk är min grej

Vad äter du helst när du ser på film: Chips och dipp. El tacos.

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej dom bor 50mil ifrån varandra

Har du tandläkarskräck: Ganska härdad då jag haft räls i nästan 3år

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls

Vilken ögonfärg har du:



Har du någon gång gråtit dej till sömns: Nej men jag har gråtit innan

Biter du på naglarna: Im a quitter

Röker du: Im not a quitter

Hur ofta tränar/motionerar du: Försöker promenera men det kallar jag varken sporta eller motionera eftersom jag inte rör mig så mycket annars

Senaste låt du hörde: dead memories på Nattis blogg

Vad gör du på helgerna: Har det jävligt fint

nu blir det bomberman
1 Kommentarer



Postat av: Christina

Fan va god glassen lät!!! :)

2009-03-26 @ 15:13:06
URL: http://christinasvedberg.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0