WILD KIDS

Skrivet: 2009-03-21 Kl. 18:22:30
Ja alla ni som inte festar kan jag rekommendera att teven börjar NU! Tur att älsklingen väckte mig. Sovit i tre timmar och det var så skönt. När jag slog upp ögonen fick jag en puss som hette duga. Sedan hade älsklingen köpt tacos och cigg. En perfekt uppstyrning enligt mig.

Nu börjar nalle puh, sedan goof troops.
 Johan och jag brukar alltid sjunga ikapp.
Sedan börjar WILD KIDS.
Hejar på Lejonen och Angus.



"Det är bara slit och släp"

Fan vad det är bra
Titta titta
1 Kommentarer



Postat av: Towa

Jag ska till Gdansk men börjar bli lagomt nervös, åkte du dit ensam? =) kul att höra att du är nöjd. Kram

2009-03-21 @ 21:02:53
URL: http://www.towalindberg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0