WTF??

Skrivet: 2009-03-11 Kl. 15:28:27


Jag ska byta till rena sängkläder, plocka här hemma och ta ett bad. Sen ska jag och älsklingen hjälpas åt med middagen och efter det ska vi nog mysa i sängen hela kvällen. Med "mysa" menar jag inte snuska. Utan mer brottas (överbevisar Johan om och om igen att jag är starkast), titta på film och rulla runt i pyamasen. Johan har ingen pyamas. Han har myskläder däremot.

Fan vad jag är hungrig. Tror jag ska ta mig en macka.

Har ni bitit någon hårt någon gång? Alltså blodhårt?
Det har jag.
Johan gjorde illa min svanskota ganska snart efter olyckan och för att dämpa mitt skrik bet jag tag i första bästa. Det blev Johans arm.


Ähh jag går och gör den där mackan nu.
1 Kommentarer



Postat av: Helen

roligt att höra :)

Jo de är jätte bra med oss. Börjar få lagomt med vårkänslor så humöret är topp! Blev de någon kryssning för er föresten? :) Pusskram

2009-03-12 @ 16:06:27
URL: http://helenm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0