Avrådes

Skrivet: 2009-05-21 Kl. 18:56:50
Det finns mycket ni inte borde testa på. Jonglera med knivar, röka cannabis och andra dumheter.



Men framför allt annat, vaxa inte era intima regioner på egen hand!









Det gör ont!




Scenariot såg ungefär ut såhär:
 Jag trädde en vaxremsa över hela sk*ten.
Och drog.
Med öppet fönster och med en gnutta risk för eko på innegården skrek jag lite lätt

"H****************A"


Resultatet blev inte riktigt som jag tänkt mig. Nu består min muff av tussar. Som en cancerpatients huvud.
Jag återgår till blåa rakhyvlar igen hädanefter.

Efter jag hämtat mig efter persen kände jag att Johans och min relation inte är riktigt jämställd.
Inte alls faktiskt om jag tänker efter riktigt noga.

Så jag vaxade hans rygg. (Ja han är en gorilla)
Frivilligt dessutom. (Efter hot)



"Buuu huu är du färdig snart gumman?"







"Snart älskling.....snart"






"Åhhhhh men dra dååååååå!"






"Snart älskling....ha lite tålamod!"




Som en blixt från klar himmel vart jag genast på bättre humör.




Vi har lite hemmaspa här idag med andra ord.




1 Kommentarer



Postat av: Helen

är du mörkhårig???? Lägg ut fler bilder får jag se! :) haha de där med vaxet var ju härligt! haha. Puss

2009-05-21 @ 22:22:00
URL: http://helenm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0