Back on track

Skrivet: 2009-05-20 Kl. 09:23:54
Mina blommor har blivit gnälliga.

Jag minns tiden dom överlevde både fimpar och grogg. Hur ståtliga dom var oavsett väder eller vind. Nu tål dom ingenting. Har två likadana som inte pallar sol, lite vatten, lagom vatten eller mycket vatten. Dom tål heller inte skugga  längre. Ska man bli tant på riktigt och börja köpa växtextrakt och hela kittet nu då eller?
Där går fan gränsen.,




Johan ringde nyss och gnällde han med. Han hade glömt sitt kort på självaste löningsdagen.- Surt sa räven, skrattade jag i telefonen.

- Öööööh GUMMAN, du får NOG ta och komma in med kortet! Jag måste köpa snus och lunch, fortsatte han.
- Jag kan föra över någon hundring till din pappa så kan du köpa det på hans kort då vännen.?...
Va, NEJ! Nicolina (med allvarlig ton)....Jag har betsällt två tröjor som jag ska hämta idag också, varför kan du inte bara komma in?!?!
 - För att jag har fullt upp med att tvätta resten av dina jävla kläder!!  

Vann jag där eller? Först satt jag och flinade för mig själv men sen kom jag på att det hade varit roligare med ett svar som "Tyvärr gubbe lilla, jag ska shoppa!"


0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0