bara en tanke...

Skrivet: 2009-05-09 Kl. 14:31:22
Nico: GUBBEN??

Johan: Ja...?

Nico: Öppna dörren, jag har en fråga!! (Johan diskar, Nico sitter i sängen)

Johan: Ja gumman

Nico: Du, om man är djurgårdare...hejar man på gais före aik då?

Johan: Man hejar på djurgården...

Nico: Ja men stöttar man AIK som Sthlmslag eller ligger Gais före dom eftersom ni är fiender.

Johan: Ja det blir nog Gais då om man måste välja.

Nico: Ska vi dra på oss djurgårströjor, åka in och kolla vad som händer??

JOhan: Vad skulle du vilja ha sagt med det? Ingen förstår nog vad du menar gumman.

Nico: JO, om jag skriker "GAIS E BAJS OCH AIK ÄR......*30sek*.... OCKSÅ BAJS!"

Johan: Gör det du gumman...




Den där jävla soneby (som btw inte gör sina scener på riktigt, dom är riggade) kan slänga sig framför en buss och stanna där. Släpp in mig i Ballar av stål.

När jag har tråkigt.




0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0