Bloggpause.

Skrivet: 2009-05-06 Kl. 22:45:33

Ni kan gå in här bäst ni vill framöver. Hittar jag inspirationen igen så skriver jag. Har ingen tid utsatt eller några planer på hur det blir, kan lika gärna skriva i morgon men har helt enkelt för mycket på det privata planet just nu.

Dels lille Leo som jag inte kan skriva för mycket om ännu för jag vet inte om han har en stadig plats i vår familj än. Vi har honom på prov. Leo är ett mysterium till Vavva som jag försöker lära mig på. Jag älskar redan honom och han älskar redan mig. Han försökte i all sin kärlek till mig bita av Johan näsan när jag fick en puss. Där har vi ett problem. Leo är en väldigt nervös och osäker liten hund som behöver så mycket uppfostran och kärlek just nu. Samtidigt ska jag vara rättvis och ge hälften av mig till Nisse.

Anledningen (framförallt) att vi skaffat en till hund är att Nisse ska få en kamrat. Är så stolt över Nisse. han är verkligen en underbar hund. Men börjar han fara illa av lille Leo så måste han vidare. Så det är det värsta som kan hända. För jag hoppas Leo kan hitta sig själv och därför få en självklar plats i vårt hem. Men han biter människor som kommer mot honom med händerna och är väldigt oberäknerlig hela tiden.

Men han har sänkt garden och har nu nyfiket börjat leka, springa runt och lyssna när jag kallar.

Han ser ut som rags i Spin City btw . Rags parad med en chihuahua




So long så länge

1 Kommentarer



Postat av: Helen

förstår om du vill ha en bloggpaus, trodde jag aldrig skulle säga det, men det skulle jag också behöva. haha.

Lycka till med Leo och hoppas allt går bra och att han finner en balans i er familj :) Pusskraaam

2009-05-07 @ 19:31:13
URL: http://helenm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0