Chankze?

Skrivet: 2009-05-25 Kl. 11:48:38
Solen skiner, livet leker och kittlar mig på magen.

På senare dagar har jag faktiskt fått riktigt mycket komplimanger. Ytterst trevligt.
Kan egentligen inte sammanfatta det riktigt här i bloggen men först och främst vill jag tacka Madde för flitiga kommentarer med jämna mellanrum. En supertrevlig tjej från bollnäs som jag förälskade mig i senast hon var här och hälsade på. Ja hon var helt enkelt väldigt snygg. En oslipad diamant som inte riktigt vet än hur snygg hon faktiskt är. Så hon använde inte sitt utseende som backup utan var bara gullig och trevlig. En kanontjej på alla sätt och vis.!
Lite rädd för mig skulle jag tro för jag förföljde henne och tog på hennes....hår. Haha






Tack nummer två och detta är ett stort tack för jag blev mer än smickrad av hennes text om min blogg. Det andra tacket utdärdas alltså till HELEN
Hon skrev ett jättegulligt inlägg om mig i sin egna blogg, det hittar ni
här.
Jag blev mållös. Hur tackar man? Hon har en väldigt läsvärd blogg och är verkligen en underbar tjej som jag hoppas får ha kvar i mitt liv. Nya härliga människor är alltid välkomna i min circle of trust.
Tack så mycket Helen.





Tack nummer tre levereras direkt till Leos f.d ägare Natalie.
Hon skrev så gulligt till oss igår:

Natalie Malkoun: om Söndag som aldrig förr:
Världens bästa Nicolina!!
Kunde inte drömma om bättre familj till min älskade Leo!
Tack för allt Nicolina och Johan!!



Självklart blir man jätteglad att få det bekräftat.
Att hon är nöjd med Leos nuvarande situation.
Så tack tack Natalie. Det är vi som ska tacka.
 Tack för att vi fick bli Leos familj.






Jag vill också tacka en annan Nattis. Men flina inte upp dig än gumman. Det är din katt jag menar. Varenda gång jag har tråkigt plockar jag fram mobilen och tittar på din katt och brister ut i skratt. (rim)
Den är nämligen vinögd kattfan. Väldigt söt förståss, men det ser ändå roligt ut.
Så tack Tova.

Här syns det inte, det syns heller inte att hon är dvärg. Det är nästan det bästa. För jag älskar dvärgar.



Ni andra ska inte känna er lottlösa. Jag gillar er också. Men nu finns inte tid eller ork att sitta kvar här när solen skiner.





Tack då


3 Kommentarer



Postat av: Madde

Tack för väldigt smickrande ord :) Bilden var mindre smickrande men.. haha. Och inte är jag rädd för dig, hehe. Jag tycker att du är en helskön tjej som bjuder på mycket tok och underhållning ;)Sen är du spontan och öppen :) Och sånt gillar jag! Jag gillar dig helt enkelt. Ta inte detta på fel vis nu bara :D

Och förresten heter Nattis katt Tuva och inte Tova. Fast oftast så skulle hon passa bättre med Tova som namn :P

2009-05-25 @ 14:57:33
Postat av: Helen

Tack vännen :) hihi. fan vad förbannad jag ser ut på kortet, helt utan anledning, jag som hade jätte skoj under stockholmshelgen, faktiskt en av mitt livs bästa helger :-D Hoppas vi gör om det snart igen, eller en bollnäshelg istället kanske, en massa tjejprat, tacos och utgång :) PUSSKRAAM

2009-05-25 @ 16:26:25
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: FuckFacet Nattis

Tuva heter hon. TUVA!! Got damnit:P

2009-05-25 @ 20:33:48
URL: http://nattisjohansson.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0