Leo

Skrivet: 2009-05-11 Kl. 20:49:48



Jag tänkte visa er vår nya lilla (stora) familjemedlem. Han har funnit sig tillrätta med oss i helgen och jag blir alldeles kall o kroppen när jag tänker på att jag nästan gav upp. Men jag bet mig i läppen och gav mig fan på att det skulle fungera och helt plötsligt var allt i harmoni.

Vi har haft en toppenhelg, bara tagit det lugnt inne när det regnat och varit ute på lek och långa promenader när solen tittat fram. Vi gick en ny väg som vi hittade längst med båthamnen här i Sätra. 2km ifrån där vi tidigare varit fanns ett underbart café strax ovanför vattnet. Ett underbart ställe, enkelt men väldigt vackert. Huset var från 1800talet och man satt i en ljuvlig trädgård.

På vägen dit gick Nils och Leo så fint så dom förtjänade att springa lite lös när vi hittade en strand. Leo rullade runt i sanden och var verkligen världens lyckligaste hund just då. Han har "kommit in" sig så bra och har nu en självklar plats i vårt hem, som Nisses bror och har satt sig som en pil i våra hjärtan-

Dessvärre har jag fortfarande tomma fickor och får därför använda mig av lånade bilder så länge. Hittade dom på Leo´s tidigare ägares Fb.















Så här har ni Leo.
Nisses lilla storebror och vår lilla älskling

1 Kommentarer



Postat av: Madde Hamrén

Vilka sötisar till hundar du har :)

2009-05-12 @ 09:28:53

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0